Wednesday, November 22, 2006

Dilema

Aku sekarang masih di persimpangan samada nak sambung belajar atau tidak. Macam-macam yang bermain di fikiran aku sekarang ni..
Lega rasanya lepas hantar borang.. kalau ada rezeki dapat kalau tak dapat pun taklah frust sangat , cukuplah dengan apa yang ada.... tapi bila memikirkan adik-adik yang lebih muda daripada kita baru setahun jagung mengajar lebih jauh meninggalkan kita, rasa rugi jugak sedangkan kita ada kelayakan akademik lebih kurang macam mereka juga.

Sekarang anak-anak pun dah besar... rasanya bolehlah curi-curi sedikit masa untuk aku belajar. Sekali fikir aku rasa lebih baik aku belajar mengaji quran sebab umur pun dah banyak... kubur kata mari..mari.
Buat masa ni aku berserah pada takdir kalau ada rezeki aku nak belajar lagi..kalau tak ada rezeki .. anggaplah itu satu anugerah yang telah di tentukan dan seperti kata hati....pade belajar..belajar quran sudahlah..tua dah.

1 comment:

Anonymous said...

kak su..mana pegi dah?? tak reply pung..